Už je to nějaký čas, co jsme se naposledy ponořili do "Pod kapotou", abychom vám poskytli podrobnější pohled na práci, která se odehrává v zákulisí našich kanceláří. Dnes jsme rádi, že se s vámi můžeme podělit o hlubší vhled do Custom Depots! Jedná se o nedokončený projekt, který se poprvé objevil v našem nedávno vydaném Kansas DLC pro American Truck Simulator, které bude nadále vyvíjeno pro budoucí aktualizace a rozšíření map.
Počínaje farmařením a zemědělskými sklady nám tato nová technologie umožňuje, aby každá farma v Kansas DLC byla jedinečná nejen vizuálně, ale i funkčně. Jednou z členek týmu, která na tomto projektu pracuje, je Veronika B, jedna z našich producentek Depot & Asset. Mluvili jsme s ní trochu víc, abychom pochopili, jaká práce se na ní odvádí a co to znamená pro hráče.
"S každým mapovým DLC se snažíme přidávat nová depa," říká Veronika. "Dříve bylo vytváření dep poměrně komplikovaným procesem. Každé nové depo mělo "životní cyklus" napříč odděleními, který začínal výzkumem a pokračoval k návrhářům aktiv, poté k testování QA, kde byl poté předán zpět návrhářům map k implementaci. Dostává se nám také pomoci od týmu Vozidla (pro nové náklady, které obvykle doplňují nová depa v DLC), designérů assetů pro branding herní společnosti nebo dalších assetů. Tvorba některých dep může trvat i několik měsíců."
"V případě vlastních dep jsou nyní návrháři map schopni vytvořit většinu depa se samostatnými modely a také přidat nové firemní položky na prefabrikát, aby byly připojeny k našemu silničnímu systému. Návrhář map se stává hlavním tvůrcem a může také rozhodovat o tom, kam by měli řidiči doručit svůj náklad."
"Je to docela velká výzva, ale právě díky tomu je pro mě tato část tvorby map ještě atraktivnější." Vypráví nám David. "Jako designér map musíte přemýšlet o každé možnosti, kam mohou hráči jít, stejně jako o tom, co tam mohou vidět a dělat. Také musí být pro hráče zábavné se na tom místě pohybovat a prozkoumávat ho, takže je to pro nás docela velká zodpovědnost."
"Tento projekt si můžete představit ve třech fázích. První fází je provádění výzkumu pro každý typ depa a jeho části." David dále vysvětluje: "O depu nacházíme obrovské množství informací. Například s farmami, jak vypadají, jak fungují, o jaký náklad se jedná a tak dále. Tato znalost je nezbytná, protože jinak bychom ji nemohli vybudovat! Chtěl bych tedy pochválit náš výzkumný tým, odvádí skvělou práci."
"Druhá fáze je o vytvoření layoutu depa, kde se zaměřujeme na parkovací místa, kde hráči nakládají a vykládají svůj náklad. Když jsme spokojeni s rozložením, necháme náš tým otázek a odpovědí zkontrolovat ho a najít případné problémy s tímto skladem. V této fázi také diskutujeme s týmem aktiv o nových modelech. Třetí fáze je o tom, "aby to bylo hezké", takže usilovně pracujeme na tom, abychom depo přivedli k životu pomocí vlastních modelů a assetů a připravili depo na integraci do mapy."
"Náš tým naštěstí není jediný, kdo má za úkol vytvořit tato nová vlastní depa. Jsme součástí velkého týmu s kolegy z různých oddělení, z čehož mám velkou radost, protože vášeň každého člena přináší do této práce něco nového, co miluji!"
"Až do dnešního dne jsme měli pouze jeden prefabrikovaný vůz před Texas DLC pro obilné elevátory. Návrhář map ji použil a vytvořil okolí podle svých představ, ale jádro lokality (samotné depo) zůstalo stejné a bylo poněkud rigidní." Veronika se s námi podělila o toto: "Nicméně v Kansas DLC mohou hráči objevit 6 různých obilných výtahů, z nichž většina je založena na skutečných odkazech ze skutečného města, kde se nacházejí."
I když je tento projekt stále v první fázi, Veronika nám říká, že do budoucna doufají v dalším vývoji zakázkových dep.
"Už teď máme v plánu použít kombinaci pevných dep a zakázkových dep jak pro ETS2, tak pro ATS," říká Veronika. "Nemohu prozradit více, ale již nyní pracujeme na nápadech, jak podpořit návrháře map dokumentací, referencemi, sdílet zpětnou vazbu (z výzkumu, QA, týmů aktiv, které normálně vytvářejí pevné prefabrikáty) a přinést hráčům více jedinečných míst pro přepravu."
"Jsem velmi spokojený s prací mapových designérů, víme, že to nebyl snadný úkol." Veronika se s námi podělila. "Rád bych poděkoval těm z oddělení výzkumu, kontroly kvality, programátorů, vozidel a aktiv, kteří nám pomohli porozumět farmám a obilným elevátorům, vykládkacím/nakládacím místům a zaplnit scénu jedinečnými modely, stejně jako používáním našich nových firemních předmětů."
"Doufám, že si hráči tato depa v Kansasu užijí. Těšíme se, že v blízké budoucnosti přineseme další z nich, přičemž některé potenciálně vzrušující herní prvky se chystají i pro další odvětví! Není snadné je vytvořit, ale těšíme se na tuto výzvu."
anglická mutace:
Žádné komentáře:
Okomentovat