Patrik, Kansas DLC Lead
Jako vedoucí mapového DLC pro American Truck Simulator je mou hlavní zodpovědností dohlížet na vývoj přiděleného rozšíření mapy, kterým je v současné době Kansas DLC. Dříve jsem vedl DLC ve Washingtonu a Coloradu a začínal jsem jako pravidelný designér map, když jsme ještě pracovali na Kalifornii.
Naším cílem u Kansas DLC je ukázat hráčům, že i zdánlivě prázdné a monotónní stavy mají svou vlastní jedinečnou atmosféru a dojem. Naší největší výzvou v tomto projektu je vytvořit velké travnaté plochy, které jsou vizuálně přitažlivé, moderní a dobře zpracované. Kansas má odlišnou architekturu, která se liší od států, na kterých jsme pracovali v minulosti, takže také čelíme výzvě vytváření nových aktiv, jako jsou zanedbané obchody, kasárna, domy a další budovy.
Hráči se mohou těšit na tucet nových měst a seznam budeme postupně vydávat. Pracujeme také na zlepšení hospodářského modelu, o který se v pravý čas podělíme s našimi #BestCommunityEver. Kromě toho budou v rámci Kansas DLC představeny nové ekonomické řetězce, jak to pravidelně děláme s každým novým DLC v ATS.
Seki, vedoucí DLC aktiv
Jako DLC Asset Lead a senior grafický designér moje role v SCS zahrnuje spolupráci na grafice pro ATS a všechny související projekty. Jsem ve společnosti sedm let a podílel jsem se na všech dosud vydaných DLC pro ATS. I když jsou v týmu i další, spolupráce je klíčem k našemu úspěchu a já vděčím celému týmu ATS za naše úspěchy.
Jako vedoucí DLC Asset Lead jsem zodpovědný za kvalitu a dodávku všech potřebných 3D modelů pro DLC, včetně všeho od obecných laviček až po městské a depo, kde se pohybují kamiony. Konzultuji s mapovými designéry a zajistím, aby všechny orientační body byly doručeny do jejich měst nebo osad. Původně jsem nastoupil do SCS jako grafický designér, kde jsem vytvářel modely pro hru, včetně posledního velkého projektu Random Events. Pak jsem přešel na DLC Lead a dokončil projekty v Idahu v Texasu a v současné době pracuji na Kansasu.
Naším cílem je přinést hráčům nový stát, kde mohou strávit nespočet hodin ve svých nákladních vozidlech a objevovat krásy Kansasu a jeho průmyslových odvětví. Naším cílem je překonat předchozí rozšíření mapy a poskytnout hráčům co nejlepší zážitek. Do měst a jejich okolí jsme přidali mnoho nových památek, včetně jedinečných odpočívadel, zastávek pro kamiony a průmyslových odvětví. S každým DLC posouváme hranice naší tvorby a věříme, že Kansas bude toho skvělým příkladem. I když zatím nemůžeme prozradit vše, hráči se určitě mohou těšit na mnoho nových lokací a zážitků.
Martin, návrhář DLC map Kansas
Začal jsem v SCS před 2 lety a pracoval jsem na několika projektech, včetně California Rework, Texas a města Emporia, což byl můj první pokus o návrh města. V současné době pracuji na dvou osadách, silnicích a dostali jsme novou paletu terénních materiálů, která zahrnuje i novou sadu trav, kterou musím zahrnout do mapy.
Jednou z nejzajímavějších částí mé dosavadní práce bylo navrhování města. Nyní se však zaměřuji na vytvoření venkovské zemědělské atmosféry v Kansasu, který je známý svými rozsáhlými travnatými pláněmi a zemědělskými komunitami. K dispozici bude mnoho zemědělských skladů, zemědělských aktiv, sil a větrných farem k prozkoumání a hráči budou mít příležitost dostat se blízko k polím se svými kamiony.
Celkově se hráči mohou těšit na skutečně pohlcující zážitek v Kansasu se zaměřením na zemědělské dědictví státu a krásnou přírodní krajinu.
Ilona, návrhářka DLC map Kansas
Jako návrhář map v SCS jsem čtyři roky zodpovědný za návrh rozvržení dvou měst, Colby a Hays, v západním Kansasu. Také jsem navrhl depa a obecné architektonické prvky, jako jsou obchody a příměstské domy, které odrážejí rozmanité architektonické styly státu. Například v rámci nového DLC jsme přidali kamenný obchod a doufám, že tento nový obchod bude skvělým autentickým detailem pro centrum města. Obecná architektura v Kansasu se navíc vyznačuje velkou rozmanitostí, protože je v mnoha ohledech jedinečná, ale obsahuje také prvky různých architektonických stylů z okolních států
Poté, co jsem dříve pracoval v Oregonu, Utahu, Coloradu a Texasu, se nejvíce těším na vytvoření autentického zážitku, který vyjadřuje jedinečný pocit Kansasu. Největší výzvou bude vykreslení rozlehlosti otevřených plání a nekonečných výhledů pomocí detailů. Hráči se mohou těšit na prozkoumání farem, plání a centrálních měst v Kansasu s jedinečnou architekturou a detaily, které zachycují podstatu státu.
Jako výzkumný pracovník se zabývám od všeho trochu. U každého úkolu se naše práce skládá ze dvou složek. Nejprve musíme hledat techničtější informace, například které varianty skladu jsou pro daný stav typičtější. Ale také se snažíme najít hlubší smysl za surovými daty, která zpracováváme. Například při práci na Kansas DLC jsme se hodně inspirovali tvorbou amerických malířů známých jako regionalisté. Jsou známí tím, že zobrazují americký středozápad opravdu bystrým a podmanivým způsobem. Hodně jsme využívali jejich práci, sdělovali naše dojmy ze stavu našim mapovým designérům a 3D umělcům.
Protože v naší práci musíme přeložit naši vlastní vizi státu zbytku vývojového týmu, každé DLC je pro mě překvapením. Jsem opravdu zvědavý, jak 3D umělci a návrháři map implementují naše připomínky a nápady týkající se Kansasu. Rozšíření mapy je vždy více než jen mechanické uspořádání aktiv po silnici. Je to myšlenka geografické a ekonomické oblasti, kterou vývojáři budují ve svých myslích, když pracují na státu. Rád si myslím, že jim pomáháme při vytváření tohoto vnitřního obrazu.
anglická mutace
Žádné komentáře:
Okomentovat